مشخصات

سامانه هوشمند مدیریت آبیاری هوش آب
استان : تهران
رشته تخصصی : مدیریت و توسعه كشاورزي
تخصص : هوشمند سازی آبیاری با استفاده از هوش مصنوعی
رتبه :
پروانه اشتغال :

درباره

دقیق‌ترین مدیریت ‌زمانبندی آبیاری مزرعه وباغ‌ شما را با کمترین هزینه , بدون نصب هیچ دستگاه و سنسور گران قیمتی به همراه کسب بیشترین‌درآمد برای کشاورز ارائه می‌کنیم.

آبیاری هوشمندانه، استفاده از مقدار صحیح آب در محل صحیح و در زمان صحیح است به‌منظور رشد بهینه گیاهان مزرعه .

با توجه به شرایط دسترسی به آب و گیاهان انتخاب شده توسط کشاورز، بهترین الگوی کشت و بهترین برنامه آبیاری را ارائه می کنیم. سامانه آبیاری هوشمند برای انواع روش های رایج آبیاری مزارع و باغها(سنتی و مدرن) قابل استفاده است. برای این هدف، کیفیت آب و خاک، اطلاعات هواشناسی و استخر آب ( در صورت وجود) را به کار می بریم. استفاده از سامانه آبیاری هوشمند، آسان و دارای هزینه اندک است. ارتباط بین کشاورز و سامانه توسط یک تلفن همراه ساده امکان‌پذیر می باشد. به طوریکه مدت آبیاری بهینه (ساعت و دقیقه) هر یک از قطعات کشت را در تاریخ های دسترسی کشاورز به آب ارائه می‌کنیم.
مشتریان بالقوه سامانه:
کشاورزانی که با کمبود جدی آب مواجه هستند, بخصوص با کنتوردار شدن چاهها و محدودیت برداشت آب.
کشاورزانی که میخواهند سطح زیر کشت محصولات خود و در صورت انجام دقیق پیشنهادات هوش مصنوعی تناژ برداشتی خود را افزایش دهند.
کشاورزانی که برای زمین‌کشاورزی خود سیستم آبیاری پیاده‌سازی نکرده‌اند و میخواهند ببینند با توجه به اطلاعات آب و هوایی منطقه و کیفیت آب و خاک مزرعه و بودن یا عدم و جود هاردپن در خاک چه سیستم آبیاری مناسب اجرا در زمین است.
کشاورزانی که با نوسانات شدید آب چاه و حق‌آبه روبه‌رو هستند ومدیریت آب دردسترس برایشان سخت است.
کشاورزانی که علاقه‌مند به کاشت گیاهان جدید در مزرعه خود هستند ولی پیش‌ بینی از واکنش گیاه به آب وخاک مزرعه ندارند و یا اطلاع‌ کافی از نحوه آبیاری یا سود‌ و‌ زیان کشت ندارند.
کشاورزانی که الگوی کشت میخواهند ویا الگوی کشت ثابت خود را دارند و در اواسط کشت هستند ولی با کم شدن آب قادر به مدیریت آب کم برای مساحت زیاد کاشت خود نیستند.
کشاورزانی که آبیاری تکمیلی انجام میدهند و به دنبال بهترین زمان برای انجام آبیاری هستند
کشاورزانی که چندین حق‌آبه دارند و میخواهند بیشترین سود ممکن‌را از‌این سهم های آب ببرند.
کشاورزانی که میخواهند بدانند چه میزان از سهم آب خود را میتوانند بفروشند.
کشاورزانی که سیستم‌های آبیاری مدرن ویا سنتی دارند و میخواهند بدون تغییر این سیستم ها بیشترین بهره وری را از آنها داشته باشند.
کشاورزان پیشرو وعلاقه‌مند به تولید محصولات با کیفیت بالا و با تناژ حداکثری که میخواهند در بازار رقابت برنده باشند.
و بسیاری دیگر از امکانات سامانه که باتوجه به شرایط واقعی کشاورزان به آنها خدمت رسانی میشود.

گالری فیلم ها